E-mail notificaties ontvangen

Hoe kan ik automatisch een e-mail ontvangen?    

De e-mail notificatie staat standaard uit bij alle patiënten. U krijgt dus geen bericht in uw mailbox als uw zorgverlener een E-consult heeft beantwoord of als u een online afspraak maakt, wijzigt of annuleert.  

U kunt deze zelf aanzetten door in het patiëntenportaal te gaan naar de knop 'Mijn Gegevens'.
Rechtsonder zet u een vink bij ‘Ik wil een e-mail ontvangen als de zorgverlener mijn bericht heeft beantwoord’ en bij 'Ik wil een e-mail ontvangen wanneer ik online een afspraak maak, wijzig of annuleer'

Vraag bij de polikliniek in het ziekenhuis waar u in behandeling bent of uw e-mail adres bekend is en geef aan dat u standaard e-mail wil ontvangen vanuit het patiëntenportaal. De polikliniekmedewerker voert dit in het systeem in. Pas als deze handeling is uitgevoerd, krijgt u notificaties in uw mailbox.

Belangrijk om te weten: uw e-mailadres wordt alleen voor het e-consult gebruikt.

 

Patiëntenportaal