E-mailmeldingen ontvangen

Ontvang ik automatisch een e-mail bij nieuwe berichten?  

Nee, standaard staan e-mailmeldingen uit voor alle patiënten. U krijgt dus geen bericht in uw mailbox als uw zorgverlener een e-consult heeft beantwoord of als u een online afspraak maakt, wijzigt of annuleert. 

Hoe zet ik e-mailmeldingen aan?

U kunt dit zelf in het patiëntenportaal aanzetten bij 'Mijn Gegevens'. Rechtsonder zet u een vink bij ‘Ik wil een e-mail ontvangen als de zorgverlener mijn bericht heeft beantwoord’ en bij 'Ik wil een e-mail ontvangen wanneer ik online een afspraak maak, wijzig of annuleer'

Vraag bij uw polikliniek of uw e-mailadres bekend is en geef aan dat u standaard e-mail wil ontvangen vanuit het patiëntenportaal. De polikliniekmedewerker voert dit in het systeem in. Pas als deze handeling is uitgevoerd, ontvangt u berichten in uw mailbox. 

Belangrijk om te weten: uw e-mailadres wordt alleen gebruikt voor het e-consult.

 

Patiëntenportaal

Direct inloggen met uw DigiD op patiëntenportaal Mijn Reinier de Graaf.

Handleiding

In deze handleiding leest u stap voor stap hoe u met behulp van DigiD en controle via sms kunt inoggen op het patiëntenportaal.